Waregems Harmonieorkest En Jeugdorkest Waregem

Groot concert 2022 & Einde Koekskesverkoop Geplaatst op 26 oktober 2022.

Groot Concert 2022 – Start ticketverkoop

De herfst is al even in het land. De wind waait door de bladeren. Met de kleuren geel, oranje, rood en bruin vallen ze verspreid over de grond. Een genot voor oren en ogen. Net zoals ons jaarlijks concert! Want jawel, het is weer zover! We geven er weer een lap op! Geniet mee met onze muzikanten van een uitgebreide waaier aan sferen en culturen. Dit op 19 november om 20:00 onder de vakkundige begeleiding van Luc Neirynck in de “Sint-Jan de Doperkerk” te Beveren-Leie.

Meer informatie en tickets kun je verkrijgen via de pagina van het evenement of via info@waregemsharmonieorkest.be

Tot dan!

Einde Koekskesverkoop

Men zegt steeds “aan alle mooie dingen komen ooit een einde”. Ook aan lekkere dingen komt helaas een einde.

De koekskesverkoop in samenwerking met Trooper is op z’n einde gelopen. Vanuit het volledige orkest willen we alle boterwafeltjes en gemberkoekjes bedanken voor jullie peperkoeken hartje! Jullie aankoop heeft ons een mooie duw in de rug gegeven om te blijven gaan! “Deur de muur en were” zoals we in West-Vlaanderen zeggen. Bedankt!

A meme a day keeps the doctor away

19 classical music memes guaranteed to make you laugh and cringe - Classic  FM